发呆

I Don't Sleep - Sarcastic Sounds

未果寻病终:

Hey,what's the matter honey?

嘿!亲爱的你怎么了?

I don't sleep cause when i do

我不去睡觉, 因为每当我入睡

All my dreanms are dreams of you

我的梦境里都是你

And in yours you say

你说在你的梦中

Your teeth are falling out

你梦到你的牙齿都脱落了(代表着失去重要的人)

I don't sleep cause when i do

我不去睡觉, 因为每当我入睡

All my dreanms are dreams of you

我的所有梦境都与你有关

And in yours you say

你说在你的梦中

Your teeth are falling out

你梦到你的牙齿都脱落了

 

I don't sleep cause when i do

我不去睡觉, 因为每当我入睡

All my dreanms are dreams of you

我的梦境里都是你

And in yours you say

你说在你的梦中

Your teeth are falling out

你梦到你的牙齿都脱落了

I don't sleep cause when i do

我不去睡觉, 因为每当我入睡

All my dreanms are dreams of you

我的所有梦境都与你有关

And in yours you say

你说在你的梦中

Your teeth are falling out

你梦到你的牙齿都脱落了


评论

热度(10)